onsdag 23 januari 2008

Storlekslapps beställning på gång

Nu har jag skickat ut blanketter till er som visat intresse för den gemensamma storlekslapps beställningen. Har dock inte skickat till alla för jag har inte fått eller kunnat hitta allas adresser. Har dock frågat några på deras blogggar efter era adresser. En jag inte hitta är Petra så du får gärna mail mig och samigabriell på sysidan.

Ett önskemål är svarta lappar med vit text, om det inte är någon som är i mot detta är det så de blir annars beställer vi i 2 olia färger.

Fyll i blanketten & skicka tillbaka till mig.

Anmälan är bindande annars sitter jag med massa lappar jag inte behöver!!! och betallat en massa pengar i onödan.

Ni som vill ha tvättråds lappar kan väll bolla med varan HÄR om hur ni vill ha dem och i vilka varianter
(grader).

Har du inte fått något mail så hör av dig så skickar jag.

Inga kommentarer: