onsdag 5 november 2008

P.O.S.E´S nya tofflor



Jag skickade ju för ett tag sen ett par tofflor till P.O.S.E, som visade sig ulla av sig väldigt mycke, detta på grund av att den grå ullen är långhårigare än den andra ullen jag använt. Ullen är inte dålig på något sett, det är bara det att den inte passar till att göra tofflor. Så Jag gjorde ett par nya tofflor i en annan ull till P.O.S.E. De har kommit fram & hon är jättenöjd och de ullar inte :)

Jag Och P.O.S.E gjorde ett byte där hon sydde en jättefin tröja i landskapstyget då i orginal tyget som hon hittat på en loppis & jag skulle göra ett par tofflor till hennes son.

Ni får ursäkta bilden men den är tagen med våran digetal kamera som håller på att ge upp , de va den enda hemma då den fungerade kameran befan sig då på Älgjakt med sin ägare :)

Ullen är som vanligt från hundraprocentull.

4 kommentarer:

Solveig Lövendahl sa...

Superfina! Jag är verkligen ett stort fan av dina tofflor. Roligt att du vill vara med och tävla också!

Thea sa...

Jag är också grymt imponerad av dina tofflor!

Anonym sa...

gokväll i stugan..=)
Måste säga det att du gör verkligen jättefina kläder och tofflorna är underbara... kan man beställa såna av dig & vad kostar dom?? mvh gina

Jes sa...

Gina: Ursäkta det sena svaret, Du kan väll maila mig på manmademm@gmail så får du info om tofflorna