måndag 10 november 2008

Brunrandig Hilco byxa





Fortsättning av påfyllnad av K byxgarderob. Dessa byxor syddes för någon vecka sen. De är sydda i den helt underbara randiga velouren från Hilco. jag är Kär i denna :) Även denna model blev med bara resor i byxslut & midja, gillar denna model. K är inte så villig att posera!!!! Och som ni märker är matchningen med tröjan inte den bästa men man får inte ha så mycket krav när det är dax för fotografering :)

Som så många andra av er va jag på symässan & då passa jag på att handla mer av denna randiga velour hos Nea Nobelle :) Vilket va tur för hon skulle inte få in mer och det sista tror jag gick åt nu under mässan. Det va verkligen roligt att få träffa J:) Hon hade så mycket fina tyger i sin monter så det slank ner en bit campa oxå :)
Jag hade bestämt mig denna gången att det inte fick bli en massa bra & ha tyger utan jag skulle bara köpa såna tyger jag verkligen ville ha, jag är nöjd med mina inköp. Det blev även några mönster hos svenska mönster eftersom de hande ta 3 betala för 2+ lite nya tovnings nålar.

8 kommentarer:

Strömming sa...

Åh vad snygga! Modellen är toppen!!! Vilken tur att en liten bit av det här tyget fick följa med mig hem i lördags då, om det inte kommer in mer, det är så fint! Men jag måste utveckla mitt byxmönster lite innan jag vågar klippa i det!

jejja79 sa...

byxorna är superfina, gillar din modell på dem.

Agneta sa...

Jättefina! Och jag håller med dig om att tyget är helt underbart!

♥Ida♥ sa...

va mysiga de ser ut.. =) bra modell..

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

Jättefina, hade oxå tänkt att testa att sy resor istället för mudd nu när min grabb oxå blir större.
Jättefin velor missade tyvärr den.

Tanjis sa...

Åh,jag gillar verkligen också det tyget! Riktigt superfint. Kliade i fingrarna när jag såg det "live" på syfestivalen men jag köpte tyvärr inget!
Skulle ha kunnat tänka mig egna mysbrallor eller ännu hellre en jacka! :)

LilleBus sa...

Jättegoa brallor, vilken skönt tyg! Och bra modell :-)

malin sa...

tyget är så läckert! OCh modellen också!