torsdag 6 november 2008

Min nya E-shop

Yttligare ett inlägg där jag inte vissar något sytt.... Men det kommer jag lovar. Denna gång får ni hålla tillgodo med den nya länken till min nya hemsida www.manmademm.se eller hemsida nu är det faktiskt en riktig E-shop. Tyvärr har jag inte hunnigt sy så mycket nytt att lägga in i den.

Man kan om man är intresserad köpa de grå ulltofflora som ullar av sig till rabatterat pris. De hårar som mest i början men avtar med tiden men de hårar dock fortfarande av sig rätt så mycke. Man får "trimma" dem lite då & då med saxen :)

Layouten på sidan är annorlunda från den förra efter som jag har en ny leverantör. Jag gilla den gamla men nu blir alla bilder lika, det blir lättare för kunden och man får reda på fraktkostnaden direkt.

Ta gärna en titt & säg vad ni tycket feedback är alltid bra.

16 kommentarer:

Botilda sa...

Snygg! Hade skogsklänningen varit ett par storlekar större hade den nog varit borta nu...

Vad härligt med ditt tygförråd! På något sätt är det lite tröstande att det finns de som är värre än man själv (du har många gånger fler tyger än jag) – det innebär ju att jag med gott samvete kan skaffa ännu lite mer tyg ;-)

www.mariante.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Din e-shop ser jättefin ut! Neutrala färger och tydlig layout. Enkelt att hitta det man söker. Helt enkelt jättebra!

Mysebo sa...

Fin!
Lätt att hitta! Bra information.

Kalunji040 sa...

Jag gillar den också. Inget överflöd med info, vilket är skönt. Jag hade dock tagit en lite starkare färg, den kändes kall. fast det är kanske för att jag är frusen. Du, kaninklänningen i strl. 98 är jag väääääldigt sugen på till Kalunji. Billig var den också. Men hon har precis börjat använda 74/80. Hur länge till dröjer det innan hon kan ha en tror du? Det är kanske bra att lagra, hon kommer ju ändå behöva kläder sen också...
Ser framemot fler bilder på dina fina saker.

Jes sa...

Tack alla för era kommentarer om E-shopen.
Nakiito: Oj vet inte riktigt när hon kan tänkas ha 98 kanske om ett år!

Retro Elephant sa...

Vilken snygg och proffsig hemsida utan onödigt tjafs.

//Lina

Jes sa...

Botilda: trädklänningen kan ju alltid sys upp i en större stolek :)

Anonym sa...

Kul med en webshop! Hoppas att det går bra. Och tyggarderoben var sannerligen imponerande.

malin sa...

Jag gillar den! Lätt att hitta och inget plotter! Min stil!

Linda sa...

Har inte så mycket kommentarer till hemsidan egentligen. men det stavas storlek inte stolek ;-)

Jes sa...

Linda: Tack för påpekandet, det var ju inte bara på ett ställe heller, tänk så fel det kan bli.

bronco sa...

Oj, oj, det var inte illa med 200 nya tyger, jag blir grön av avund när jag kikar på dina tyger. Och supersnygg och bra hemsida, snyggt jobbat!
/a-k

plyschmyran sa...

Vilken bra och lättnavigerad sida! Undrar om du har hittat på mönstret till tofflorna själv, de är ju hur gulliga som helst?!

mammaM sa...

Grattis till egen webbshop!

Botilda sa...

Jes, jag var nästan rädd för att du skulle svara så... Vi får se efter första advent!