onsdag 5 november 2008

200 nya tyger inlagda i tyggarderoben!


Har inte uppdterat min tyggarderob på jättelänge, det är nog drygt ett år sedan jag la upp nya bilder på tyger där. Så nu äntligen är allt fotat igen och sorterat upp i olika grupper, det blev nästan 200 nya tyger att lägga in. Ta gärna en titt. Du hittar även de olika tyg kategorierna till högerspalten på bloggen.

Inser att detta inte bara underlättar för er som beställer kläder utan även för mig att snabbt kunna kolla igenom vad jag har. Eftersom tygerna ligger pakade i dubbla rader hemma på hyllan är det svårt att snabbt se vad man har utan att slippa flytta runt baland tygerna.

10 kommentarer:

Erica sa...

oj oj.. skulle gärna vilja ta en titt i din tyggarderob :) Vad härligt med så mycket tyg som bara ligger och väntar på att bli något! Vad avundsjuk jag blir :)

Retro Elephant sa...

WOW! Vilken tygskatt du besitter :)

//Lina

Katarina sa...

Oj!!!

Skall visa det för min mamma som tycker att jag har (för) mycket tyger :-)

OttoPippi sa...

Jag skall precis göra detsamma. Inser att det kommer att ta lite (barnfri) tid och när skall jag få det? :-)

PajaS sa...

Åh, tok-avis!
Himla synd att det är så dyrt att spara på sig ett sånt lager bara. Men det är en god investering! =)

Anonym sa...

Oj, vilket jobb du lagt ner! Det är ju värsta projektet=) Mycket fina tyger och bra jobbat! =)

florin design sa...

Åh, vad härligt med så mycket tyger på en gång! Kul med både nytt och gammalt oxå!

Anonym sa...

Vilket hästjobb du har uträttat. Och härligt med så mycket tyg.

LilleBus sa...

Åhhh herreguud, jag vill flytta in i din garderob!
Skall nog visa detta för min man som tycker att det börjar bli för mkt tyg här hemma :-)

Thea sa...

Ja du, en sån ordning skulle man behöva ha. Men då skulle man å andra sidan inte få glädjen att göra fynd varje gång man rev igenom garderoben! ;-)

Och det är sant - vilken tygskatt!!