tisdag 8 juli 2008

Byte med P.O.S.E



Denna underbara tröja damp ner i brevlådan i går, den kommer från min duktiga medbloggare P.O.S.E. Tröjan är hennes del i våran byteshandel. Min del i bytet är inte gjort ännu men det ska bli ett par ulltofflor som kommer efter semestrandet. Visst är tröjan fin!!!.Blev så förälskad i tyget när jag såg det.

Om du oxå skulle va intreserad av tygetet så kan du anmäla ditt intresse hos yrväder hon har ett inlägg där du kan tala om hur mycket du skulle kunna tänka dig att köpa, för det är ev tänkt att trycka upp detta härliga mönster i nytryck.

Tyvärr kan jag inte visa någon live bild för K sov när jag kom hem men jag ska försöka fota K i tröjan när jag kommer hem.Den kommer bli perfekt i höst :)

7 kommentarer:

OttoPippi sa...

Lyllos dig! Vilket byte med detta tyg!!!

snork sa...

Åh så fin! Härligt med ett sånt byte!
Kram Linn

Anonym sa...

Vilket byte du har gjort. Jättefin tröja.

Solveig Lövendahl sa...

Jättefin! Jag vill också ha det tyget!! (har anmält intresse sedan länge) Fin elefanttröja också, det tyget längtar jag också efter. Det finns så mycket man vill ha...

Solveig Lövendahl sa...

Förresten du som vet, hur är färgen på de bruna ugglorna? På Jofotex bild tycker jag den ser fin ut men på de flesta andra bilder är den så mörk, nästan svart. Har inte beställt än och velar kring färgerna. Det enda jag vet är att jag vill ha gult. Såklart!

Solveig Lövendahl sa...

Tredje gången gillt, jag menar förstås de bruna elefanterna!

prickig design sa...

Ingen orsak vet du med tyget!!!Kul när man kan hjälpa till!//L