måndag 8 oktober 2007

Kameralös!!!!!

Ja då va det först solokvällen och här sitter jag och syr, det blev två klänningar och 2 halvfärdiga byxor. Tyvär så har min IDIOT till sambo tagit med sig båda våra digitalkameror till Landet, där han och K är tillsammans med den älg jagande släkten (bla. Gekko m. familj). Jag undrade nämligen om jag inte kunde ta med våran lilla kamera hem men det tyckte han inte han skulle ju fota K. Så kom jag på ikväll att vi har ju faktiskt två kameror, men hitta den inte, tror f...n det när han har tagit med båda två, är arg som ett bi. Då kunde väll jag fått ta med den lilla hem!!!!
Ska se om jag kan låna kameran på jobbet, kanske dyker det upp foton i morgonkväll. Så nu blir det inget mera sytt i kväll Ilskan gör att det är risk för felsyning.

Inga kommentarer: