torsdag 2 augusti 2007

Träningsbyxor







Har slaktat ett par gamla träningsbyxor jag fick med en prenumeration på iform för många år sedan. Midje muden kommer från samma byxor, benmuddarna kommer från ärmarna på munkjackan som man oxå fick. Har inte inhandlat något muddtyg ännu så man tager vad man har:). Byxorna är gjorda i storlek 84, de blv lite stora man de gjorda för att ha lite längre fram i tiden. Dock blev muddarna i benen lite vida. Blev väll inte så jättenöjd de är en massa skavanker som kanske inte syns på bild. Men vad kan man förvänta sig när man börjar sy 21:30 och sitter till 01:30, är väll inte då hjärnan är som mest productiv.

3 kommentarer:

malin sa...

Jättefina brallor och jättesöt modell :)

Gekko sa...

S�ta! K ser ju himla n�jd ut tycker jag! Vet du n�got om basilikan som dykt upp i v�rt land? �r det n�gon av er som satt den d�r? Jag blev s� glad n�r jag s�g den!

Jes sa...

Ja det fanns lite färska krydor kvar när vi skulle åka så det blev en basilika en oregano tror jag och en till som jag inte mins va det va. Håll till godo:)