måndag 21 maj 2007

Min lilla Prins










Har inte hunnigt göra något nytt att visa upp, håller på att virka på en liten apa, eftersom jag tapparbort mig titt som tätt & försöker rädda projektet genom att modifiera mönstret själv efter som jag inte vill repaupp, ska det bli spännande att se hur den ser ut när den är klar. Numera skriver jag slaviskt upp varje maska jag virkar med ett streck för att minska risken för att gå vilse bland maskorna.


Min kära sambo P ska gå till arkitektkopia i veckan och kopiera upp 7 mönster ark från E.Gynthers olika mönster böker, skulle ta evighet att rita av själv, vet ju inte nu vilka mönster jag vill ha i framtiden, så likabra att kopa allt :) bökerna är lånade på bibblan. Så snart har jag massor av mönster att jobba med :)


Måste bara visa bilder på min lilla prins. Vi va på dop i helgen & K hade en outfit han fått av min chef som varit i vietnamn. Helt bedårande, en liten asiatisk prins :) Han charma alla!!
Efter som K fyller ett på onsdag fick han lite födelsedagspresenter av dem som innte kan komma då, en favorit blev den röda traktorn.

Inga kommentarer: