onsdag 9 maj 2007

Leverans från Onga




Nu har byxorna jag beställde från Onga kommit, kunde inte motstå frestelsen att lägga ut bilden på min Älskade K i sina nya fina byxor. Byxorna heter havet.
Har även fått mina virkmönster jag beställt från made by you, där Pyssel säljer sinna mönster. Har tänkt börja virka på pendeltåget på väg till/från jobbet det är 30 min enkel resa. Så hinner jag pyssla lite grann i alle fall:)
Det är svårt att få tiden att räcka till, Jobba heltid (sen 1 1/2 månad tillbaka) umgås med våran son K när man kommer hem, (17:00) K vill inte lägga sig förens 21-21:30 på kvällarna och inte att förglömma min sambo. Sen är kvällen slut, jag hinner inte pyssla något, har förstått att man inte är ensam om detta problem :) Ska boka in en kväll i veckan som är min pysselkväll.

Inga kommentarer: