tisdag 24 mars 2009

Somewhere Over The Rainbow......






Så har det äntligen blivit dax för K att få lite nya kläder, först ut är ett par byxor i ett tunn tunn sweatshirt regnbågstyg från The Fabric Fairy. Blev storm förtjust i detta tyg när jag såg det även om jag skulle vilja haft det alldra helst med en vit bakgrund (villket inte finns). Det blev en modifierad pösbyxmodell som jag blev väldans nöjd med. K gillade dem han ville gärna prova vilket hör till ovanligheterna :)

A last it is time for some clothes to K, here a pare of trousers made of rainbow fabric, a thin thin sweatshirt fabric. I fell in love with this fabric as son as a I saw it, I would like to have it with white background (not available). My trousers pattern is slightly modified and I really like them ☺ and so do K, he had no trouble to try them out which he usually have.


Mönster/Pattern: My own
Tyg/Fabric The Fabric Fairy, ribbing from S&S
KOmmentar/comment I Live them and so do K :)

12 kommentarer:

Mimmi sa...

Härligt tyg och snygg modell!

Gillar dekorstickningen i sidan!

Madelene sa...

Superfina! Tänkte beställa därifrån, men det går inte! När jag lägger till i shoppingvagnen så läggs det inte till, utan vagnen är och förblir tom! Har du haft samma problem nån gång?

stora lilla j sa...

åh vad snygga! älskar regnbågarna, och dekorstickningarna var verkligen pricken över i'et!

Anonym sa...

Vilket läckert tyg!

Jes sa...

tack :)
madelene: ta och maila dem så kanske det går att fixa, de är jätte trevliga :)

Anonym sa...

Ja, jätte fint tyg!! Fabric Fairy är verkligen ett farligt ställe ;)

od Andulky sa...

Jättefina!!

Madelene sa...

Ok! tack! då ska jag göra det! :0)

Thea sa...

Tjusigt!! Verkligen jättehäftiga. Snyggt med dekorsömmarna också.

Doris_Assar sa...

Vilket grymt snyggt tyg! :-)

ellan sa...

Snyggt tyg! oc fin modell!

Gekko sa...

Ursnygga! Och jag kan ju intyga att de är härliga i verkliga livet, jag har ju sett grabben springa runt i de, jättefin modell!