fredag 27 mars 2009

Let’s go fishing




K behöver lite nya tröjor och enligt hans eget önskemål gärna med blått i, K´s mamma som inte har alltför mycket blåa trikåtyger i sin garderob rotar lite och K utbrister förtjust jag ÄLSKAR fiskar så då var det avgjort, en tröja med fiskar fick det bli :) K hitta även lite andra tyger som han ville ha tröjor & byxor i (ex. föregårnde inlägg med regnbågsbyxorna) men om dessa tröjor & byxor bloggar jag en annan gång :)

När jag för länge sedan beställde detta tyg så tänkte jag aj då de där blev kanske ett felköp men när sen tyget damp ner i brevlådan så gillade jag det och nu äntligen har det blivit ett plagg av det.

Now when the summer is getting closer K needs some sweaters, so I asked him what colures he wanted and he said BLUE !!!!Both K and his father thinks there a to few blue clothes in K wardrobe, and when K saw this fabric he said I LOVE Fishes (and it is blue) so a sweater with fishes was created ☺,
more clothes to K will come in the near future because he found a lot of fabric he liked ☺
When I first purchased this fabric and before I got it I thought that this fabric might be be unused, but when it arrived I really liked it.



Tyg/Fabric: The fabricfairy, Mudd/ribbing: S&S

12 kommentarer:

Madelene sa...

Härligt tyg! Den blev jätte fin på!

Vindling sa...

Åh! Tyget är underbart! *LumLum är rosa i ögonen*

Anna-Snoddas sa...

Jättefin! Tyget var urläckert! :)

Strömming sa...

Vilket annorlunda tyg men det var verkligen snyggt! Tröjan ser dessutom väldigt mysig ut!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Fiin! Ser väldigt mysig och skön ut också. :)

od Andulky sa...

Jättefin tröja!

Heimlaga sa...

Vilken fin tröja! Härliga färger, ger sommarkänsla!

Thea sa...

Jag har ju fått äran att se den irl och den är verkligen superfin! Vågar inte visa den för min blåälsakande äldsta!

plyschmyran sa...

Vilket fint tyg!

Mimmi sa...

Wow! En tröja att bli glad av.

Är det turkos mudd i halsen (så att man får att jämföra färgen med)?

Jes sa...

Tack )

Mimmi: Ja det är S6S turkosa mudd i halsen

Gekko sa...

Jag har ju fått se tröjan i verkligheten, den är ju bara så fin! Måste passa på att säga det här i bloggen också! :-)