torsdag 19 mars 2009

Nya tyger har flyttat in :)/New fabrics




Om du tittar här så ser du vilka nya tyger som flyttat in i min garderob, det är både bomull, trikå, velor, fleece, manchester,strechfrotte. Tygerna är köpta på en rad olika ställen bla. Tradera, Jny design, M-G tyger, The Fabric Fairy, swelogent, bolagret Etsy.
De 13 första tygerna är interlock/singel jersy, sen kommer 4 st stretch frotte, sen 2 st tunna tunna sweatshirt tyger, sen 5st manchester följt av 8 st bomull, 1st fleece och avslutnings vis ett ekologiskt velortyg.


Some new fabric have moved in to my house ☺ you can look at them here,It is interlock, cotton, fleece, corduroy, velour strech terry. The fabrics comes from many different places like: Tradera, Jny design, M-G tyger, The Fabric Fairy, swelogent, bolagret, Etsy

8 kommentarer:

Madelene sa...

HEj! Fina tyger du har! Jag håller på och letar lite på olika bloggar om tyger som finns och jag hittar ingen som har tyget jag precis kommit över. Tampella designat av Marjatta Metsovaara *Miranda*. Jag har googlat med men hittar inte det tyget någonstans! Kan du kanske lite mer om tyget än vad jag kan? Jag är relativt ny vad gäller det så. tacksam för svar :0)

Mimmi sa...

Vilken fin ordning du har på dina tyger i ditt album.

Inser att jag snart behöver samla kraft för att göra något liknande. Ett arbete för regniga semesterdagar kanske. Vet inte riktigt när jag skall få tid till det annars. För tillfället så känner jag att allt runt själva sömnaden tar onödigt mycket tid.

od Andulky sa...

Vad mycket fint!!

Retro Elephant sa...

Härliga tyger!! Skall bli kul att se vad du tänker göra av dem :)

//Lina

Thea sa...

Jättehäftiga tyger! Gratulerar!
Härligt att ha lite att sätta saxen i för att stilla syhungern efter ditt uppehåll. :-

Anonym sa...

Hej, känns bra tyget har hamnat i trygga händer!!! :-)

Lilla NovaK sa...

Ojojoj!! Så fina tyger du har, man blir ju alldeles salig!

Anonym sa...

Oj så många fina tyger!! Jätte härliga.