måndag 7 februari 2011

Regnbågs barn/Rainbow children



Detta tyg bara ÄLSKAR jag, JNYdesigns vågade ränder är en STOR favorit, både som Jersy och velour.
Nu har vi två regnbågs barn i familjen :) syskon matchning på hög nivå. Barnen blev verkligen fina i sinna nya byxor, detta tyg blir man verkligen glad när man tittar på det :)

This fabric from JNYdesign is one of my favorite :) it really makes you happy!!!! So now big brother "K" and baby sister "E" is running around here at home as little rainbows :)
Tyg/Fabric: JNYdesign
Mönster/pattern: Eget/my own
Kommentar/comment:Supernöjd :) Barnen beev så fina :)/ I just LOVE them!!!

8 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

superfina, jag älskar också detta tyg!!!

Madelene sa...

Supertjusigt! Har aldrig haft det tyget med tycker att det är snyggt. Kanske man skulle testa det? :0)

Ingrid sa...

Så fina!

sorkmor sa...

Riktigt läckert, och man blir faktiskt glad av dessa härliga färger :)

MinaMirakel sa...

Underbara, jag har precis satt saxen i samma tyg fastän interlocken!/Åsa

Thea sa...

Härligt! Vilka färgklicar de kommer att bli!

Heartbeatdesign sa...

Man kan aldrig få nog av att titta på alster i detta underbara tyg <3

Mimmi sa...

Jag har själv inte testat vågade ränder i jus velour, men med tanke på lyser som Jny har på sin velour så kan jag tänka mig att den bli mer än underbar.

Färg är härligt och det är trevlig att klä barnen i det.