fredag 24 oktober 2008

Första PIFen i vägskickad




För länge sedan anmälde jag mig som motagare av en PIF hos Florin detta krävde en motprestation av mig att jag skulle erbjuda en PIF till 3 andra vilket jag gjorde. Har haft dåligt samvete länge att jag inte gjort mina PIF-pressenter så förra veckan tog jag mig i kragen och fixa till den första av 3. Den gick till Maria på Tygfrälst Morsa från Orsa.
Jag skickade ett höst-paket. Det blev ett par tofflor till maria gjorda i retrotyg som yttertyg och insidan är av ett ulltyg köpt på Jofotex. Det blev även ett par vantar till maria, sydda i mitt favorit tyg med klöver fodrade med fleece. Till hennes två söner blev det varsin mössa.

Eftersom jag missa att ta kort på sakerna innan jag skicka så har motagaren varit snäll att förse mig med bilder :) Tusen tack.

Min största rädsla va att tofflorna skulle va försmå, men de passa :)Det bästa av allt är att maria gillade mitt Höst-paket :)

13 kommentarer:

OttoPippi sa...

Wow, vilket gosigt höstpaket! Och så MYCKET du har gjort i PIF:en!!!

mustafa sa...

schysst pif!

malin sa...

Vilka underbara vantar!!!

Kalunji040 sa...

Vilket fantastiskt fint paket. jag gillar tofflorna och mössorna. Även jag älskar klövertyget.

rino sa...

oj vad mycket grejer:-) Tofflorna var min favorit

Mannagryn sa...

Vilket paket! Jag har också lite ångest över min pif:ar, tofflorna var jätte söta.

Anonym sa...

Vill du ha chansen att vinna 2 specialdesignade smycken? Det enda du behöver göra är att ge en kommentar i min blogg:) kram /Marielle

Gekko sa...

Ojojoj, det var nog det mest innehållrika PIF-paketet jag sett! Snyggt! Tofflorna har jag ju sett live och de är ju hur snygga som helst! Resten också!

Anonym sa...

Vilket perfekt höstpaket!
Klövertyget var ju urcoolt :-)

Thea sa...

Lyllo din pif-kompis! Allt är så fint att man blir glad av det!

Strömming sa...

Vilket fint PIF-paket!

florin design sa...

Gaah, nu fick jag ju inte alls nån ångest över att jag inte skickat nått ännu!!!!

Jes sa...

Florin: Det behöver du inte ha jag är ju själv sen i startgropen :)