onsdag 23 juli 2008

Svar på utmaning!

jag har blivigt utmanad av mamman pysslar & av sica här kommer mina svar, bättre sent än aldrig :)

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Att tvätta en massa tyger
2. Att packa inför nästa tripp nu på semestern.
3. Att måla garage fönster.
4. Att åka & bada med familjen
5. Att grilla hemma hos vänner

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då va jag 27 år & och läste in tredje året på komvux för att sen forsätta med molekylär microbiologi på södertörns universitet.


Ställen du bott på?
Järna hos mina föräldrar,
Södertälje: själv och numera med min sambo P

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.Betala av mina studjelån.
2. Betala av vårat huslån
3. Köpa nytt hus
4. Resa med familjen
5. Jobba mindre

Dessa 5 skickar jag utmaningen vidare till: Carolina,
Jnydesign,lumlum,MAJTJHO, primavera.

1 kommentar:

Vindling sa...

Utmaningen är antagen och svarad på.