måndag 21 juli 2008

min hemlis har kommit :)





I gårkväll kom vi hem, och i brevlådan låg mitt efterlängtade hemlispaket, det har nog legat där hela veckan & väntat på mig. Mitt paket va superfint, en hoodie i velor i en blågrå färg, där luvan är fodrad med ett härligt mönstrat trikåtyg :). Den är lite stor på k men det var ju meningen eftersom det är tänkt att den ska räcka hela vintern ut. Inte nog med den fina hoodien så fanns det med tre!!!! gåvor en jättefin brika att ha frukosten på när man sitter på alltan trappan :) en fin shoping väska och fina servetter att använda nu under alla sommar grillningar. Tusen tack!!! boken va Camilla Läckbergs Tyskungen som jag inte läst men har tänkt köpa men jag har väntat till efter hemlisen, vilket visade sig va ett smart drag, Ännu en fullträff jag älskar hennes böker.

Tusen tack min hemlis jag har ännu inte hunigt kolla runt på de som är med för att lista ut vem du är men jag återkommer med en gissning under kvällen, nu ska jag ut & surfa runt.

Ännu en gång tusen tack!!! för ett jättebra hemlispaket.

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vilket fint hemlispaket.

Har du läst något av Mari Jungstedt? En annan favorit jag har utöver Läckberg.

Anonym sa...

Å vad kul att du gillade det! Jag är supernöjd med tröjan så det kommer sys en likadan här framöver. Presenterna letade jag efter i halva stan innan det blev rätt. Det var svårt att hitta EN grej, därav 3. Nu återstår ju bara att gissa då.
/Hemlisvännen

Jes sa...

Nu har jag kollat runt på lite bloggar & det fanns några få kvar att välja på som inte blivigt avslöjade, av dem så tror jag att mitt paket är från happy hippo, så jag öppnade kuväret som fans med i kuväret & det va rätt tusen tack för det fina paketet ännu en gång.
Nu ska jag sy fast lappen på tröjan :)

Bibabba sa...

Ja det var ju inte så svårt att gissa när de flesta är avslöjade redan. Jag hade inte så svårt att gissa jag heller. Kul att du gillade paketet/Clara