onsdag 27 februari 2013

Rose top

Här kommer ännu ett plagg sytt från boken SY! Från Hoodie till skjortklänning av Jenny Hellström. Den” lose-fit”  T-shirt är numera min favorit bland tröjor, snygg och super skön :). Denna är sydd i M men nästa (tror mig det kommer bli en nästa) kommer att sys i en blandning av S och M. S upptill ner till ärmhålet och sedan M. I går rita jag av massor av olika mönster från boken så jag hoppas kunna visa flera alster så inom en snar framtid :)


Here is another garment from the Swedish pattern book: Sy! från Hoodie till skjortklänning by Jenny Hellström. This lose fit T-shirt is my new favourite!!! This one is made in M but the next one (believe me it will be a next) will be a mix of S and M. .  Yesterday evening I draw several patterns from the book, so hopefully in the near future I will be able to show several garments from this book.

Mönster/Pattern: Rose top from Jenny Hellström BookSY! Från Hoodie till skjortklänning.

Tyg/Fabric:  from Lilofant






4 kommentarer:

od Andulky sa...

Snygg!!

Jes sa...

Tack :)

Anonym sa...

Snygg!
Har själv bara vågat mig på att sy den i enfärgat. En väldigt bra modell på tröjan.

Kristinlog.se

Pyssellycka sa...

Den modellen är verkligen fin! Vad snygg din tröja blev!