onsdag 11 januari 2012

Mjukisbyxor





Inget speciellt inlägg bara lite vanliga hederliga mjukisbyxor. "K" behöver lite mer byxor, mamma gillar mjukisbyxor men om "K" får bestämma är det mest jeans som gäller. Men mjukisbyxor är mycker smidigare under vinterkläderna. Men visst jag ska knåpa i hop några jeans oxå så småningom.

De enfärgade velouren vet jag inte riktigt vart jag har köpt. troligen på flera olika ställen, typ Jofotex, kameleont design,svelogent. Den randiga velouren är från Hilco är nog två år gammalt nu en favorit :)

Here comes a bunch of velour pants to "K". He really needs more pants and I like velour pants, but If "k" get a say in, he wants to have jeans. But the velour pants are much more convenient to have under the winter clothes. But I will also make some jeans when I get the time :)

The one colour fabrics comes from different places like jofotex, kameleont design, svelogent, but the stripy velour is from Hilco and is two years old.

4 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Ja visst är det praktiskt med mjukisar under alla vinterkläder och i härliga färger dessutom!/Åsa

Shamu sa...

Nei, disse får man aldri for mange av. Kjempefine, gode og praktiske.
Veldig fin fasong på dem.

Anonym sa...

Kan man aldrig få för många av. De gröna är helsnygga!

OYB sa...

Mjukisar är verkligen ett bra plagg! Jättesnygga och jag gillar verkligen din modell, härligt pös nertill!
Den randiga hilcovelouren är bara såå snygg,jag har bara en liten bit kvar så jag vågar inte röra den, bara klappar den ibland ;-)