fredag 27 juni 2008

Fick en utmärkelse av sytt

på hennes blogg tillsammans med flera andra underbara bloggare. Tusen tack!!!!
Jag tycker det är så jättesvårt att välja ut några få att uppmärksamma så jag gör det lätt för mig och utnämner en blogg-utmärkelse till alla sybloggare, för det är ni värda. Modigt av alla att börja blogga & visa upp sina kreationer som kan ge andra insperation. Jag minns att jag tyckte det va rätt läskigt i början ,skulle någon hitta hit & vilja läsa vad jag skriver. Så ta åt er alla sybloggare där ute ni piggar upp & förgyller både min & alla andras dagar så fort ni lägger upp ett nytt inlägg som vi bara väntar att få "kasta" oss över för att få ideer & inpiration.

TUSEN TAVK FÖR ATT NI FINNS :)

3 kommentarer:

Carolina sa...

Tar åt mig och säger tack!

Instämmer också i Sytts bedömning att du är värd en utmärkelse, så tack för att du bloggar!

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Tack...du är en stooor inspiration själv för mig. /Karolina

sygryn sa...

Hej! Jag kan inte ta åt mig ditt beröm än, men kanske om ett tag. Jag har nämligen precis börjat syblogga! Har under ett tag kikat in på olika sybloggar och blivit mycket inspirerad! Nu har jag äntligen tagit steget. Kika gärna in där!

Vad duktig du är! Så mycket fint du syr. Var inne på din hemsida och kikade också! Wow, vad många underbara retrotyger du har(avis;)

/Malin