måndag 4 augusti 2008

Storleks lappar gemensam beställning!!!

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle komma med ett inlägg för gemensam beställning om storlekslappar från mina namnband. Har inte skickat ut mail ännu till er som va med sist eller er som anmält er i det tidigare inlägget för jag är just nu ute och reser. Mail kommer skickas ut till er när vi är hemma igen. Alla som var med sist + ni som anmält er i förra inlägget får automatiskt ett mail med beställnings info, har du inte anmält intresse och vill va med på en gemensam beställning så anmäl dig via mail till mig på manmademm@gmail.com så får jag din mailadress på engång. Beställningen kommer skickas till mina namnband runt löning i september.

Sprid gärna detta vidare!!!

2 kommentarer:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Jag har beställt en annan variant på vävnamn. Vanliga sypå eller strykpå lappar.Då har jag själv skrivit vilken storlek jag vill ha och placerat dessa längst ut på raden åt varsit håll. Då går det att få 2 av varje lapp. Jag klipper itu i mitten bara. /Karolina

Hiskon sa...

Hej!
Jag vill gärna få vara med!